연예뉴스

Promotieambassadeur voor Korea Toerisme ‘NewJeans’

mokhwakakao 2024. 7. 13. 10:41
반응형

Nieuwe reclamestrategie voor Koreaans toerisme: wereldwijde promotie via ‘New Jeans’

Het Koreaanse ministerie van Cultuur, Sport en Toerisme heeft onlangs een K-popgroep genaamd ‘NewJeans’ benoemd tot ere-ambassadeur voor het Koreaanse toerisme in 2024. De reden dat we hen als ambassadeurs hebben geselecteerd, is omdat ze populaire jeugdiconen over de hele wereld zijn. Om het Koreaanse toerisme in 2024 te promoten, is een nieuwe Koreaanse toerismeadvertentie met 'New Jeans' uitgebracht, die naar verwachting zal worden uitgezonden op elektronische billboards in twaalf steden over de hele wereld, waaronder Times Square in New York.

반응형

 

Deze Koreaanse toeristische advertentie was vooral gericht op de generatie van 2030. Aangezien ongeveer 35,6% van de buitenlandse toeristen die Korea onlangs hebben bezocht jonger is dan 30 jaar en 84% individuele reizigers zijn, introduceren we Korea bij de jongere generatie via 'Nieuwe genen'. Deze advertentie gaat verder dan de introductie van traditionele Koreaanse voedselmenu's en benadrukt feitelijke ervaringen op traditionele markten, waarbij unieke activiteiten worden aanbevolen, zoals het eten van gimbap gedoopt in tteokbokki-soep.

 

Bovendien spreken 'New Jeans'-leden rechtstreeks hun tekst in het Koreaans en worden verschillende in Korea aanbevolen cursussen visueel weergegeven in Koreaans design. Dit weerspiegelt de wereldwijde populariteit van de Koreaanse taal en cultuur en stimuleert het verlangen van jongeren om Korea uit de eerste hand te ervaren.

 

Bovendien introduceert deze advertentie verschillende activiteiten in Korea via de korte videoserie 'K100', en brengen 'New Jeans'-leden Korea levendiger over door hun ervaringen en aanbevelingen. Deze nieuwe aanpak heeft tot doel het Koreaanse toerisme op een meer verfijnde en persoonlijke manier te introduceren.

반응형